ثبت بنیاد زاگرس‌نشینان امیدآفرین فارس

ثبت بنیاد زاگرس‌نشینان امیدآفرین فارسنماینده تام الاختیار بنیاد زاگرس نشینان امیدآفرین استان فارس ضمن تایید خبر ثبت رسمی این بنیاد اذعان داشت: سالهاست که اقوام و عشایر استان فارس با دارا بودن ظرفیت های بسیار ملی و استانی در جهت توسعه ی کشور گام های موثر برداشته و فرزندان این خطه نقش ارزنده ای در جایگاه های کلان مدیریتی کشور ایفا نموده‌اند.


به گزارش مجله خبری از فارس، میثم فرهادی افزود: نخبگان زاگرس نشین استان فارس ضمن داشتن استراتژی های مطلوب مدیریتی در ادوار گذشته، کمبود یک مجمع مشورتی را احساس نمودند که این مهم در این ایام با تدبیر همه ی افراد شاخص قومیت ها، ایلات و عشایر استان منجر به شکل گیری بنیاد زاگرس نشینان امید آفرین استان شد.
فرهادی همچنین در خصوص فعالیت های این بنیاد در برهه ی حساس انتخاب مدیران در دولت چهاردهم افزود: هیات موسس بنیاد زاگرس نشینان در موضوع انتخاب وزیران پیشنهادی و استانداران ضمن بررسی دقیق شاخص های اعلامی، لیستی را منتشر کرد که این لیست در سطح کلان مورد تایید و تاکید مقامات دولتی قرار گرفت و سر لیست این تشکل به عنوان اولین استاندار دولت چهاردهم در کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.
وی ضمن دعوت از تمامی افراد متنفذ، صاحب نظر، نخبه، جوانان، دانشجویان، بانوان و... بیان داشت: بنیاد زاگرس نشینان متعلق به عموم اقوام و عشایر زاگرس نشین استان فارس بوده و در جهت مجله خبریمه ریزی های اصولی برای توسعه کشور و استان پهناور فارس از تمامی بزرگواران دعوت نموده که به جمع خانواده خود بپیوندند.
فرهادی ضمن تاکید بر حرکت های قانونی و در چهارچوب قوانین کشور و اساسنامه مصوب تشکل گفت: اطلاع رسانی دقیق تصمیم‌گیری ها و شفافیت کامل با مردم در هر حرکت و اقدامی در دستور کار هیات موسس بوده و در چند روز آینده در خبرگزاری‌های رسمی آدرس وب‌سایت، کانال‌ها و سایر درگاه‌های متعلق به این تشکل به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.



پست های مرتبط